Testurteil: "6/10 Nokså Godt"
Test: Einzeltest: NHL 2003
Zitat: Etter mang en time med NHL 2003 kan jeg ikke si at jeg er veldig imponert. Så klart, NHL-spillene fra EA er blant de beste som er laget, men i denne versjonen har spillet blitt heller dårligere enn bedre. Jeg har hatt det mye mer moro med de game NHL-spillene enn jeg har med dette. Spillet går tregt, har en helt elendig kameravinkel som standard og har blitt tyngre å spille enn i tidligere versjoner. Heldigvis har det blitt lagt til noen nye ting som gir spillet en viss nyhetsverdi, i form av "g