Testurteil: "55%"
Test: Einzeltest: Vancouver 2010
Zitat: Al met al kun je Vancouver 2010 absoluut niet hoogstaand noemen. De gameplay is enorm arcade en simpel, maar het biedt simpelweg veel te weinig uitdaging en afwisseling. Tevens mist de game zeven verschillende Olympische sporten, wat ook erg jammer te noemen is. In Vancouver 2010 ontbreekt daarbij een career mode die voor de nodige uitdaging zou kunnen zorgen. Een pleister op de wond is de challenges-modus, want deze zorgt namelijk wel voor de nodige afwisseling en diepgang in de game. De graphics en audio zijn zeker in orde en met name de first person view zorgt voor de nodige actie. Kortom, Vancouver 2010 is aardig te behappen, maar de game verdient absoluut geen eremetaal.