Testurteil: "2.5 / 10"
Test: Einzeltest: Review: Hellboy faalt jammerlijk in game
Zitat: Pluspunten: + Goede voiceover
Minpunten: - Rampzalige graphics
- geen variatie in de gameplay
- ongeïnspireerd verhaal
- ouderwets buttonbashen
Ondanks dat het concept zo veelbelovend leek, is de afwerking van Hellboy: The Science of Evil rampzalig. Gebrek aan variatie en inspiratie breken deze game op, maar ook de vreemde samenhang van het verhaal werkt niet mee. Voeg daar GameCube-graphics aan toe en je hebt een zeer slecht spel. Elke minuut die je in Hellboy: The Science of Evil steekt, is er één teveel. Het enige goede aan de game is de voiceover, want deze is wel heel sterk.