Test: Einzeltest: Sagem MY 721X So Ice
Zitat: Pluspunten: + Prijs/kwaliteit
+ Luidspreker
+ Mooi design
+ Uitbreidbaar geheugen
Minpunten: - Kwaliteit camera
- Layout menu
- Toetsen
- Batterijduur
De Sagem MY 721X So Ice wordt voornamelijk als prepaid verkocht. Als je dit meeweegt in het eindoordeel dan heeft het apparaatje toch nog aardig wat te bieden. Met een 3.2 megapixel camera, MP3-speler en uitbreidbaar geheugen is het toestel, zeker voor een prepaid telefoon, vrij compleet uitgerust. Daarbij heeft het toestel een mooi en strak design. De glimmende stalen behuizing geeft een stijlvolle look. Toch is het jammer dat de kwaliteit van de 3.2 megapixel camera niet meer van deze tijd is. De foto’s die je maakt zijn van slechte kwaliteit en dit verwacht je niet bij een 3.2 megapixel camera. Tevens is het menu in de kleuren van T-Mobile niet mooi. Ook de batterij die om de 2 á 3 dagen (bij normaal gebruik) opgeladen moet worden is slecht. Als dit beter was geweest dan was de MY 721X So Ice echt een prima prepaid telefoon geweest. De min- en pluspunten tegen elkaar afwegend zijn wij gematigd positief over het toestel. Gezien de prijs van het toestel, en wat je er voor krijgt heeft Sagem met de ‘So Ice’ een mooi compleet toestel afgeleverd voor de doorsnee consument. In de prepaid markt heeft de telefoon qua specificaties weinig concurrenten. Dus ben je op zoek naar een prepaid toestel dan moet je de Sagem MY 721X So Ice zeker in overweging nemen.